اولین نظرسنجی کلمبیایی‌ها درباره عملکرد کی روش + لینک

نشریه مارکا پس از پیوستن کی روش به تیم ملی کلمبیا برای عملکرد آینده وی در تیم نظرسنجی به راه انداخته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه مارکا، کارلوس کی روش که به تازگی به عنوان سرمربی  تیم ملی فوتبال کلمبیا منصوب شده است به نظر شما هدف اصلی و بهترین دستاوردی که برای وی با تیم ملی کلمبیا  می‌توان متصور شد کدام یک از گزینه‌های زیر است؟ قهرمانی در کوپا آمریکا، صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ کشور قطر یا هر دو؟

نظرسنجی کلمبیایی‌ها درباره عملکرد احتمالی کارلوس کی روش

برای شرکت در نظرسنجی اینجا کلیک کنید

کی روش باید میزان تعهد خود را به تیم ملی کلمبیا و ارزش هایش را در رقابت‌های کوپا آمریکای پیش رو در کشور برزیل اثبات کند. او دارای دانش کافی است، به حدی که با چهار بار حضور در جام جهانی با کشور‌های پرتغال، ایران و آفریقای جنوبی این مهم را اثبات نمود.

در کنار اهمیت بازی‌های کوپا آمریکا پیام اصلی هر فرد لاتین، ابتدا حضور و بعد قهرمانی در جام جهانی است. با این حال کارلوس کی روش مدت زمان کوتاهی میان رقابت‌های کوپا آمریکا و مراحل انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای آماده سازی تیم ملی در اختیار دارد. در این مدت زمان او وقت برای شناخت تیم و شرایط بازیکنان پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

ساخت مدال‌های المپیک ۲۰۲۰ از موبایل‌های اسقاطی

تغییر رفتار کی روش در کلمبیا!

کی‌روش: کلمبیا را قهرمان کوپا آمریکا می‌کنم/ هنوز وقت نکرده‌ام با بازیکنان به طور جدی صحبت کنم/ تحت تاثیر کیفیت و پرستیژ بازیکنان کلمبیا هستم


انتهای پیام/

نظرسنجی کلمبیایی ها درباره کارلوس کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۰۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
کی روش تموم شد رفت پی کارش .اقای تاج جان هرکی دوست داری یه مربی درجه یک واسه تیم ملی پیدا کن. یه مربی درجه یک پیدا کن تا تیم ملی موفق کنه تا دل مردم شاد بشه.ایییی باریکلا تاج
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۰:۴۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
همونطور که ایران رو چندین بار قهرمان آسیا کرد و از گروه جام جهانی با اقتدار برد بالا.. اونا رو هم قهرمان میکنه... کیروش فقط عشق دفاع از نوع 11 نفره رو داره و بس.
Iran (Islamic Republic of)
مهرشاد
۰۱:۲۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
زدی تو خال_با ایران که عشق دفاع بود ببینیم با کلمبیا چیکا میکنه
آخرین اخبار