جدیدترین اطلاعات گوشی سونی اکسپریا XA3 منتشر شد +تصاویر

به تازگی یک فیلم از فردی که در حال کار با گوشی سونی اکسپریا XA3 است منتشر شده که اطلاعات جدیدی درباره این گوشی به ما می‌دهد.

جدیدترین اطلاعات گوشی سونی اکسپریا XA3 منتشر شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی برای این که توجه کاربران را به گوشی‌های خود جلب کند باید حرکات جسورانه‌ای انجام دهد. هفته گذشته رندر‌های جدیدی از گوشی که سونی قصد رونمایی از آن را دارد، فاش شد. نام این گوشی اکسپریا XA3 است.

اکسپریا XA3 دارای یک صفحه نمایش زیادی بلند خواهد بود، زیرا نسبت تصویر آن ۲۱: ۹ است. درست است که ما به گوشی‌های دارای صفحه نمایش بزرگ عادت کرده‌ایم، اما چیزی که دیگر انتظار دیدن آن را نداریم حاشیه‌های بزرگ بالای صفحه نمایش است.

طراحی گوشی جدید سونی بسیار به نسل‌های پیشین خود وفادار مانده است. در بالای این گوشی یک قاب بی‌نظیر وجود دارد که تقریبا غیرقابل تشخیص است. این قسمت میزبان دوربین سلفی و بلندگو خواهد بود. این اطلاعات بر اساس ویدئویی است که به تازگی از یک دستگاه اکسپریا XA3 روشن در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه چند عکس از این ویدئو را مشاهده می‌کنید.

جدیدترین اطلاعات گوشی سونی اکسپریا XA3 منتشر شد +تصاویر

جدیدترین اطلاعات گوشی سونی اکسپریا XA3 منتشر شد +تصاویر

درست است که ویدئو‌های این چنینی پیشتر نیز حتی با کیفیت بهتر از گوشی‌های دیگر منتشر شده است، اما در این ویدئو نیز موارد قابل توجهی وجود دارد. ظاهر جلو و پشت این گوشی به رندر‌هایی که در گذشته از این گوشی منتشر شده‌، شبیه است.

متاسفانه در بیشتر زمان این ویدئو یک نرم‌افزار در حال اجرا است که حاشیه قطوری در پایین گوشی ایجاد کرده است. وجود این حاشیه می‌تواند به دلیل عدم سازگاری بیشتر برنامه‌ها با چنین صفحه نمایشی باشد. به همین دلیل ما دقیقا نمی‌دانیم که صفحه نمایش این گوشی به چه شکل خواهد بود، اما زمانی که گوشی برای یک لحظه قفل می‌شود ما می‌توانیم ببینیم که این حاشیه پایینی تلفن همراه بسیار نازک است.

قطعا طراحی این گوشی یک انتخاب خوب از سوی سونی است. هنوز نظر دادن درباره شیوه عملکرد پیکسل‌های اضافه استفاده شده در صفحه نمایش این گوشی کمی زود است و ما باید منتظر اطلاعات بیشتری از این گوشی بمانیم.

از مشخصات احتمالی اکسپریا XA3 می‌توان به تراشه میان رده Snapdragon 660 اشاره کرد که با یک رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. انتظار می‌رود رونمایی رسمی این دستگاه در رویداد MWC 2016 اتفاق بیفتد، بنابراین چیز زیادی تا آشنایی کامل ما با این گوشی هوشمند نمانده است.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ بهمن)


انتهای پیام/

فیلم منتشر شده از گوشی جدید اکسپریا XA3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.