مسئول پژوهشکده دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد؛

برگزاری همایش بین المللی " الگوی عدالت و معنویت" در قم

حجت الاسلام مطهری گفت: همایش بین المللی "امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز" ۱۶ اسفندماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام حمیدرضا مطهری مسئول پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) پژوشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای "همایش بین المللی امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز" با آیت الله علوی گرگانی، گفت: همایش بین المللی امیرالمؤمنین (ع) الگوی عدالت و معنویت در جهان امروز به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

وی افزود: ۴ گروه در پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) مشغول فعالیت هستند که دانشنامه اهل بیت (ع) در این پژوهشکده در حال تدوین است که موضوع آن معصومین است و به زودی یک جلد آن چاپ می‌شود.

مسئول پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) پژوشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: با فعالیت‌های صورت گرفته توسط این پژوهشکده همایش بین المللی امیرالمؤمنین (ع) الگوی عدالت و معنویت در جهان امروز برگزار می‌شود که در ۴ محور فراخوان ارائه داده شده است.

مطهری تصریح کرد: این همایش در محور‌های امام علی (ع) و حکمرانی عادلانه، معنویت علوی و دنیای امروز، امام علی (ع) و حقوق انسانی و امام علی و عدالت اجتماعی است و بیش از ۷۰ مقاله فارسی و ۳۵ مقاله عربی به دبیرخانه ارسال شده و در حال بازنگری نهایی مقالات هستیم.

وی گفت: همایش بین المللی امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز ۱۶ اسفندماه در قم برگزار می‌شود و برای برگزاری این همایش تاکنون با ۲۰ مرکز علمی همکاری داریم که در زمینه تدوین مقالات همکاری‌های خوبی صورت گرفته و برخی از آن‌ها پیش نشست و نشست‌هایی در زمینه همایش برگزار کردند.

مسئول پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) پژوشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد: برای برگزاری همایش بین المللی امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز تاکنون ۴ پیش نشست برگزار شده و تا زمان برگزاری آن ۲ پیش نشست دیگر نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ الف

همایش بین المللی "امام علی (ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهانیان امروز" در قم برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار