۸ نفر در گناوه دچار گازگرفتگی شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان گناوه گفت: در چند روز گذشته در این شهرستان هشت نفر بر اثر گاز گرفتگی راهی بیمارستان شدند.

۸ نفر در گناوه دچار گازگرفتگی شدندرضا شفیعی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: ساعت سه بامداد امروز ۹ نفر از گردشگرانی که به شهرستان گناوه سفر کرده بودند و برای گرم کردن چادر مسافرتی خود درون چادر خود آتش روشن کرده بودندکه بر اثر انتشار گاز‌های سمی ناشی از آتش، ۶ نفر از آن‎‌ها دچار گازگرفتگی شدند.

وی بیان کرد: با اقدام به موقع مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان گناوه و اعزام آمبولانس، مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین شهر گناوه انتقال یافتند و صبح امروز مصدومان پس از پایدار شدن وضعیت جسمی، از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی شهرستان گناوه ادامه داد: در چند روز گذشته، دو مورد گاز گرفتگی دیگر نیز در این شهرستان گزارش شد که یکی از آن‌ها بر اثر احتراق ناقص بخاری خانگی، و دیگری بر اثر نشتی شلنگ گاز بخاری بوده است.

شفیعی از هم استانی‌ها خواست از روشن کردن آتش در محیط بسته خودداری کنند و در صورت دیدن علائمی مانند سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ فرد مصدوم به محیط باز منتقل و با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته شود.

انتهای پیام/ک

هشت مورد گازگرفتگی در گناوه

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.