مدیر کل اداره ورزش و جوانان؛

میزبانی استان اردبیل از مسابقات والیبال ملت‌های جهان

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: مسابقات والیبال ملت‌های جهان در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات والیبال ملت‌های جهان با حضور کشورهای فرانسه، استرالیا، آلمان و ایران در خردادماه سال آینده در اردبیل برگزار می شود.  

وی همچنین با اشاره به بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی مختلف در سطح استان تصریح کرد: در حالی که قبل از پیروزی انقلاب ما تنها هفت سالن ورزشی در سطح استان داشتیم، تعداد این سالن‌ها در حال حاضر به 230 مورد افزایش یافته است.

آقاخانی با اشاره به افزایش تعداد مدال‌های المپیک و پارالمپیک از دو مدال المپیک در قبل از پیروزی انقلاب به چهار مدال المپیک و 11 مدال پارالمپیک بعد از پیروزی انقلاب بیان کرد: فعالیت 63 سازمان مردم‌نهاد در حوزه ورزش و جوانان، افزایش مربیان ورزشی از 250 مربی به 25 هزار مربی و افزایش داوران از 150 داور به 28 هزار داور از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تدوین برنامه جامع برای جوانان استان و اجرایی شدن آن از سال آینده خبر داد و افزود: در حوزه ورزش در حال حاضر 60 پروژه نیمه‌تمام در سطح استان وجود دارد که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های ورزشی در استان شویم.

آقاخانی توسعه ورزش همگانی را از برنامه‌های اولویت‌دار در اردبیل برشمرد و گفت: میزبانی از رویدادهای ملی و بین‌المللی از دستاوردهای مهم با توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوده است و در این حوزه اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی از میزبانی استان اردبیل از مسابقات والیبال ملت‌های جهان با حضور کشورهای فرانسه، استرالیا، آلمان و ایران در خردادماه سال آینده در اردبیل خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات بین‌المللی ووشو با حضور 10 کشور در مرداد ماه سال آینده و برگزاری مسابقات آسیایی کانوپولو در شورابیل نیز برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ع

توسعه ورزش همگانی از برنامه های اولویت دار در اردبیل است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.