ناکامی سارقان خودرو در قائم شهر

فرمانده انتظامی قائم شهر از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از دستگیری دو سارق حرفه‌ای که با سرقت یک دستگاه خودرو در ساری با استفاده از کارت عابر بانک مالباخته اقدام به برداشت ۴۰ میلیونی وجه از آن کرده بودند، خبر داد.

وی گفت: ماموران گشت پلیس آگاهی و ماموران تجسس کلانتری ۱۲ این فرماندهی در حین اجرای ماموریت به سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ حین تردد در این شهرستان، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و دریافت استعلام هویتی خودرو، دریافتند این خودرو دارای سابقه سرقت در شهرستان ساری است.

سرهنگ مرادی از دستگیری سرنشینان خودرو در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: متهمان در باز جویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به سرقت خودرو در شهرستان ساری، به برداشت وجه به مبلغ ۴۰ میلیون ريال از کارت عابر بانک مالک خودرو نیز اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از شهروندان، خواست: ضمن پرهیز از پارک خودرو در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی مناسب، با نصب دزدگیر و تجهیزات ایمنی مناسب بر روی خودرو امکان سرقت را از سارقان سلب کرده و از نگهداری اموال و تجهیزات گرانقیمت در داخل خودرو نیز خودداری کنند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان خودرو در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.