در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون فلوشیپ پزشکی+ زمان توزیع کارت

رئیس سنجش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی و زمان توزیع کارت خبر داد.

حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از تمدید مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام اول از شنبه  ۶ بهمن ۹۷ آغاز شده بود و تا ۱۸ بهمن ادامه داشت، مهلت مجدد ثبت نام از شنبه  هفته آینده ۲۷ بهمن آغاز می شود و داوطلبان تا سه شنبه ۳۰ بهمن فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

حیدرزاده گفت: داوطلبان برای ثبت نام آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) می توانند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی مدارک را بررسی می‌کند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی بیش از یک بار امکان‌پذیر نیست، گفت: در صورت ثبت نام بیش از یک بار، نام داوطلب از لیست شرکت کنندگان در آزمون حذف می شود و داوطلبان باید بدانند که پس از ثبت نام و انتخاب رشته ، تغییر رشته به هیچ عنوان ممکن نیست.

تاریخ توزیع کارت آزمون فلوشیپ پزشکی

وی با اشاره به تاریخ توزیع کارت آزمون فلوشیپ پزشکی اظهار کرد: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اردیبهشت ماه ۹۸ در دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزاری آزمون توزیع می شود.

حیدرزاده به ۲ مرحله ای بودن آزمون فلوشیپ پزشکی اشاره کرد و افزود: آزمون در ۲ مرحله کتبی و شفاهی برگزار می شود.

جزئیات برگزاری آزمون فلوشیپ پزشکی

وی ادامه داد: آزمون کتبی روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ (در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت ۹ صبح) و آزمون شفاهی همه رشته ها از تاریخ ۷ تا ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می شود.

رئیس سنجش پزشکی با اشاره به ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸  گفت: امسال حدود ۴۲۰ نفر در ۸۲ دوره تکمیلی تخصصی و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و ۲ مرکز جهاددانشگاهی پذیرفته می‌شوند.

وی افزود: بنابر تصمیم گیری شورای آموزش پزشکی و تخصصی آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی پزشکی (فلوشیپ) ۹۸ به شکل غیر متمرکز و در چند دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: طراحی سوال و برگزاری آزمون کتبی و شفاهی، نتیجه و اعلام اعتراض و رسیدگی به آنها را  دانشگاه برگزار کننده آموزشی تکمیلی تخصصی (فلوشیپ)  بر عهده دارد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی یادآوری کرد: بر اساس مصوبه هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی داوطلبانی که در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی شرکت کنند نمی توانند در دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار