فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

دشمن به دنبال خدشه دار کردن امنیت نظام است

سردار اشتری گفت: دشمن در هر زمانی به دنبال ضربه زدن به کشور و امنیت ما است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه پاسداشت چهلمین سال تأسیس کمیته انقلاب اسلامی که امروز (سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صبح امروز نشستی با اعضای کمیته انقلاب داشتیم.

وی افزود: اعضای این کمیته از روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کردند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به خدمت رسانی به مردم افتخار می‌کند، تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب، بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز توسط نیروی انتظامی به نظام اهدا شد.

وی افزود: نیروی انتظامی در این ۴ دهه توانسته به جایگاهی در منطقه برسد که کشور‌های منطقه از ظرفیت و پتانسیل آن برای ارتقای نیرو‌های انتظامی خود استفاده کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی پلیس باید در تراز انقلاب باشد، بیان کرد: نیروی انتظامی از بروز هرگونه تحرک امنیتی و جرایم عمومی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: پلیس امروز در خدمت مردم است، اما نیروی پلیس قبل از پیروزی انقلاب در خدمت اشرافیان بود.

سردار اشتری با بیان اینکه دشمن در هر زمانی به دنبال ضربه زدن به کشور است و می‌خواهد امنیت کشور را خدشه دار کند، خاطرنشان کرد: ما در ناجا و دیگر نیرو‌های امنیتی و نظامی آماده هستیم تا تحرکات را خنثی کنیم و تا حد بسیاری در انجام این امور موفق بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار