فرماندار قصرشیرین:

امکانات مرز خسروی در هیچ مرز دیگری وجود ندارد

فرماندار قصرشیرین گفت:گفت: امکانات و زیر ساخت های مرز خسروی در هیچ مرز دیگری وجود ندارد و بازگشایی مرز یکی از مطالبه‌های مرزنشینان استان کرمانشاه است.

امکانات مرز خسروی در هیچ مرز دیگری وجود ندارد/ مطالبه جدی مردم برای بازگشایی مرز به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار  فرماندار قصرشیرین  گفت: هم اکنون زیرساخت‌های بسیار خوبی از جمله پایانه بین المللی مسافری، وجود توقفگاه‌های خودرو‌های سواری، هتل‌ها و امکانات اقامتی مناسب برای تردد زائران عتبات عالیات در قصرشیرین وجود دارد که این حجم امکانات و زیرساخت در هیچ مرز دیگری وجود ندارد.

وی اظهار داشت: هم اکنون منتظر سازمان حج و اوقاف برای عبور کاروان‌ها از این مرز رسمی هستیم که به زودی مرز رسمی خسروی بازهم پذیرای زائران باشد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین همچنین ازحضور انقلابی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که پاسخی قاطع به تمامی تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بود، قدردانی کرد و گفت: حضور مرزنشینان قصرشیرین با وجود مشکلات فراوان پس از وقوع زلزله، تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عشق و پایبندی مردم را در دفاع از آرمان‌های والای حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی نشان داد.

انتهای  پیام/ز


حضور مرزنشینان قصرشیرین با وجود مشکلات فراوان نشان از عشق مردم به انقلاب است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار