گشایش همزمان چهار نمایشگاه تخصصی در شیراز

چهار نمایشگاه تخصصی همزمان در شیراز گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته، نخستین نمایشگاه شیلات، آبزیان، ماهی‌های تزئینی و صنایع وابسته به همراه پانزدهمین نمایشگاه فرش دستباف و هجدهمین نمایشگاه تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی، بازاریابی و رسانه آغاز به کار کرد.

وی افزود: نمایشگاه خرما، فرآوری و صنایع وابسته در دو سالن بهار و نرگس با حضور ۶۵ شرکت کننده از استان‌های فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان، کرمان، تهران، آذربایجان شرقی و مرکزی در قالب ۱۵۰ غرفه برپا شده است.

موسوی تشریح کرد: نمایشگاه شیلات، آبزیان، ماهی‌های تزئینی و صنایع وابسته هم در سالن ملاصدرا با مشارکت ۷۲ درصدی شرکت‌هایی از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، بوشهر، آذربایجان شرقی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان برپا شده است.

وی بیان کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی تبلیغات، بازاریابی، رسانه، چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته هم در سالن سرو و با حضور ۲۲ شرکت در قالب ۶۰ غرفه و پانزدهمین دوره از نمایشگاه فرش دستباف در سالن حافظ و با حضور ۱۲۵ شرکت کننده در قالب ۲۳۰ غرفه گشایش یافت.

این نمایشگاه‌ها تا شنبه ۲۷ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۱ درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برپاست.
انتهای پیام/م

آغاز به کار همزمان چهار نمایشگاه تخصصی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار