گیلان، جزء ۳ استان برتر کشور در اکران فجر

گیلان، جزء ۳ استان برتر کشور در اکران فیلم فجر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اقبال ١٠ هزار و ٦٠٠ نفری از اکران فیلم فجر گفت: این استان با اکران ١٥ فیلم منتخب از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، جزء ۳ استان برتر کشور شناخته شد.

وی افزود: اکران همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان که از ١٢ بهمن ماه با فیلم "سرخ پوست" در رشت آغاز شده بود، پس از ٣٦ نوبت، با اکران "جان دار" به کار خود پایان داد.

معاون اداره‌کل ارشاد گیلان اظهار داشت: همه فیلم‌های منتخب فجر در گیلان با اقبال مخاطبان رو به رو بود، اما "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار، "سرخ پوست" به کارگردانی نیما جاویدی و "ناگهان درخت" به کارگردانی صفی یزدانیان از بیشترین استقبال مردمی برخوردار شدند.

مصباح با اشاره به برخی نارضایتی‌ها به دلیل قرار نگرفتن چند فیلم مطرح در بسته اکران فجر گیلان گفت: متاسفانه استان هیچ دخل و تصرفی در این موضوع نداشته است.

وی تصریح کرد: اکران ١٥ فیلم جشنواره سی و هفتم فجر به‌همراه ۵ فیلم کودک و نوجوان که از ١٢ بهمن آغاز شده شامگاه ٢٢ بهمن‌ماه در سینما میرزا کوچک رشت به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ع

اقبال مخاطبان گیلانی به اکران سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

برچسب ها: سینما ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.