رئیس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود خبر داد؛

افزایش سرعت رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا

حسین سعدالدین گفت: میانگین مدت رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در گذشته ۲۴ روز بوده امروز به زیر یک هفته رسیده است.

افزایش سرعت رسیدگی به پرونده های قاچاق کالابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین سعدالدین رئیس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شاهرود گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۷۲۳ فقره پرونده در تعزیرات سمنان مرتبط با اصناف تشکیل‌شده است که از این تعداد یک هزار و ۳۹۴ فقره مرتبط به موضوع کالا و خدمات است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۴ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز نیز در شاهرود مفتوح شده است، اظهار داشت: دستگاه قضا همچنین به ۱۶۵ فقره پرونده بهداشتی در سطح اصناف شاهرود رسیدگی می‌کند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شاهرودضمن بیان اینکه تعداد پرونده‌های مرتبط با اصناف در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته ۶۰۰ مورد بیشتر شده است، تأکید کرد: این آمار نشان دهنده عزم جدی تعزیرات حکومتی در مبارزه با تخلفات اصناف در شرایطی است که عرصه اقتصادی برای مردم تنگ‌شده و باید جلوی سوء استفاده گران را گرفت.

وی در پایان بابیان اینکه همه توان اداره تعزیرات حکومتی برای نظارت بر بازار شب عید به کار گرفته می‌شود، اظهار کرد: دستگاه رسیدگی و قضایی و نظارتی در بحث گران‌فروشی ورود جدی دارند و خوشبختانه از ابتدای سال‌جاری تاکنون میانگین رسیدگی به پرونده‌ها کاهش یافته است.

انتهای پیام / م

تشکیل ۱۲۴ پرونده کالا در تعزیرات شاهرود

برچسب ها: قاچاق ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار