کریم بنزما امید اصلی رئالی‌ها در بازی امشب تیمشان مقابل آژاکس است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه فرانسوی، کریم بنزما  مهاجم تیم رئال مادرید اگر چه در لالیگا گل‌های متعددی به ثمر نرسانده، اما در بازی‌های حساس لیگ قهرمانان اروپا همیشه به  تیمش آمده است.

با جدایی کریستیانو رونالدو از  رئال مادرید حالا همه نگاه‌ها روی مهاجمانی، چون بنزما و ایسکو است. از کریم بنزما انتظار می‌رود این بار نیز  در بازی امشب مقابل آژاکس هلند برای کهکشانی‌ها گلزنی کند و تمام فشار‌هایی که از طرف طرفداران روی دوشش سوار شده را به زمین بگذارد.

هرگز نباید بنزما را دست کم گرفت. او بار‌ها نشان داده است که می‌تواند مانند یک آتشفشان فوران کند و همه منتقدین را از توانایی‌های خود به تعجب وا  دارد. اگرچه رونالدو با ۲۱۰ گل زده  با پیراهن رئال پشت سر کریستیانو رونالدوی افسانه‌ای با ۴۵۰ گل قرار دارد، اما سران باشگاه رئال طی بیانیه‌ای بنزما را به یک مایع تشبیه کرده اند که قابلیت نفوذ به همه جا را دارد.

از نظر مسئولان باشگاه رئال مادرید او می‌تواند با انعطافی که از خود بروز می‌دهد تیم را در موقعیت‌های حساس یاری کند. شاید یکی از دلایلی که باعث شد بنزما بیش از پیش دیده شود، جسارتی بود که در بازی‌های اخیر کهکشانی‌ها از خود نشان داد. انتظار می‌رود  این روند رو به رشد در او ادامه دار باشد.


بیشتر بخوانید:

رونالدو به نیمکت قرمز‌ها نزدیک‌تر شد

نبرد تاتنهام و دورتموند بدون ستاره‌ها/ جدال تاریخی آژاکس و رئال مادرید به یاد یوهان کرایف

علت جدایی ستاره فوتبال از جمع پایتخت نشین‌ها فاش شد


انتهای پیام/

امید رئالی ها به کریم بنزما است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
آفرین بر او
آخرین اخبار