بهسازی کارخانه های نساجی اولویت برنامه های وزارت صمت

مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت در رشت گفت: بهسازی کارخانه های نساجی اولویت برنامه های ماست و با جدیت پیگیر آن هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، افسانه محرابی، مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی ایران برک در رشت، بهسازی کارخانه های نساجی را اولویت برنامه های این وزارتخانه دانست و گفت: موضوع بازسازی و نوسازی کارخانه های نساجی یک امر مستمر است که با جدیت پیگیر آن هستیم.

وی با بیان اینکه در حال پیگیری برای تصویب و تخصیص اعتبارات تسهیلات مورد نیاز برای ارتقای سطح کمّی و کیفی تولیدات و نوسازی خطوط تولید صنایع نساجی هستیم، افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت صمت با سازمان برنامه و بودجه این تسهیلات در نظر گرفته شده و صاحبان واحدهای نساجی می توانند با مراجعه به سایت وزارت صمت به نشانی www.mimt.gov.ir برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت با اشاره به پیشتازی گیلان در صنعت نساجی کشور تصریح کرد: گیلان با داشتن کارخانه های نساجی با قدمت بالا، توان و ظرفیت فراوانی برای توسعه صادرات محصولات نساجی دارد و باید از این واحدها حمایت شود.

انتهای پیام/ع

پیگیری جدی وزارت صمت برای بازسازی و نوسازی کارخانه های نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.