پوشش امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان به ۲۱۱ نفر در ۵۹ حادثه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : از ۲۱۱ نفر آسیب دیده در ۵۹ حادثه هفته گذشته ، ۴۰ نفر آنان نیاز به خدمات درمانی داشتند که ۳۳ نفر برای تکمیل درمان به مراکز درمانی اعزام و هفت نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به پوشش امدادی نیروهای امداد و نجات در ۵۹ حادثه طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد حادثه سه مورد در برف و کولاک ، ۲۰ مورد جاده‌ای ، ۱۷ مورد خدمات حضوری و ۱۶ مورد شهری و سه مورد کوهستان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در این ۵۹ حادثه تعداد ۲۱۱ نفر آسیب دیده بودند ، افزود : ۷۴ نفر در حوادث برف و کولاک و  ۷۰ نفر در حوادث جاده ای و ۴۶ نفر در خدمات حضوری و ۱۶ نفر در حوادث شهری و پنج نفر هم در کوهستان دچار آسیب دیدگی شده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : از تعداد آسیب دیدگان ۴۰ نفر نیاز به خدمات درمانی داشتند که ۳۳ نفر برای تکمیل درمان به مراکز درمانی اعزام شدند و7  نفر هم به صورت سرپایی به وسیله نیروهای امداد ونجات جمعیت هلال احمر اصفهان در محل حادثه درمان شدند.

کریمی با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی اصفهان معمولا حادثه خیزتر است ، اظهار کرد: جاده ها بالاترین میزان حوادث را در طی یک هفته گذشته داشته است و از مجموع ۵۹ حادثه هفته گذشته ۲۰ مورد به حوادث جاده ای استان اختصاص پیدا کرد.

وی تاکید کرد: حوادث شهری هم به نوعی تصادف محسوب  می شود که بیشتر این حوادث در محدوده شهری اتفاق افتاد و مربوط به بحث های ترافیکی بوده است.

انتهای پیام/م

۲۱۱ نفر در ۵۹ حادثه هفته گذشته آسیب دیدند

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.