پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات سرمربی پرسپولیس

باشگاه استقلال تهران به صحبت‌های اخیر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه این برای چندمین بار است که سرمربی تیم پرسپولیس به خود اجازه دخالت در مسائل باشگاه استقلال را می دهد.

باشگاه استقلال از مدیران باشگاه پرسپولیس می خواهد اصول حرفه‌ای را به سرمربی خود یادآوری کرده و به وی متذکر شوند که حق صحبت در مورد سایر باشگاه‌ها را ندارد. باشگاه استقلال اعلام می کند اگر یک بار دیگر چنین اتفاقی از سوی سرمربی پرسپولیس تکرار شود، از طریق مجاری قانونی فوتبالی آن را پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: ضمن این که بر اساس اعلام کارشناسان داوری، در بازی با پیکان هیچ خطای پنالتی صورت نگرفت که از دید داور پنهان مانده باشد. ایشان اگر در مورد داوری اعتراضی دارد، بهتر است نظرات کارشناسان در خصوص دیدار با سپیدرود در جام حذفی را بازبینی کند. ریاست فدراسیون فوتبال هم این مسایل را پیگیری و رصد میکند و در زمان لازم عکس العمل نشان خواهد داد.


بیشتر بخوانید:

فتحی: پرونده استقلال در CAS ارتباطی به پاتوسی ندارد/ فضای مجازی پُر از بداخلاقی است/ برخی از زمان آمدن من درصدد مشکل تراشی برای استقلال هستند

برانکو: در یک بازی داور عالی سوت زد کم مانده بود سنگبارانش کنند! / با این وضعیت باید خودم را از برج میلاد پایین بیاندازم

حضور یک پرسپولیسی در جشن تولد بازیکن استقلال


انتهای پیام/

واکنش باشگاه استقلال به صحبت های برانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
نمی تونید موفقیتهای پرسپولیس رو ببینید در عذابید . اذیتید خدا کمکتون کنه خوب بشید . داور کم بود رسانه هم اضافه شد . خوب نگاه کنید پرسپولیس اون بالا بالاهاست چی رو بگیره بره بالا .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
این اقای به ظاهر جنتلمن 2سال به خاطر ضعیف بودن رقبا تیم رو قهرمان کرد حالا که کمی تیمها اوضاعشون بهتر شده ترس ورش داشته وبا هوچیگری میخاد کمبوداشو جبران کنه.پرفسورقلابی
Netherlands
میلاد
۱۰:۱۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بیانیه استقلال کاملا بی مورد بود
برانکو هر چی که میخواد بگه ، چه اهمیتی داره حرفای برانکو برای ما استقلالیا که بیخود باشگاه بیانیه داد
تیمی که بیشترین سود و برده مشخصه کدوم تیمه
اقای برانکو بازم علیه استقلال مصاحبه کن خوشحال میشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
سیاست برانکو (تفرقه بنداز و حکومت کن ) است .
Iran (Islamic Republic of)
4
۱۹:۵۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مشخص نیست این برانکو چرا از اسم استقلال بزرگ میخواد بالا بره و ازش سوء استفاده میکنه همین بازی جام جذفی به کمک داور اومدی بالا همینطور بازی قبلش ..
آخرین اخبار