بازارچه کارآفرینی در دبیرستان شاهد هدی برپا شد

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری بازارچه کار و فناوری در در دبیرستان شاهد هدی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور،مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: مهارت آموزی و توانمند سازی عملی دانش آموزان دوره متوسطه اول که آماده ورود به دوره متوسطه دوم هستند و در موقعیت انتخاب رشته قرار دارند، می‌تواند مسیر شغلی آینده آنان را مشخص کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش برپایی بازارچه‌ها در ایجاد فضای شاد و با نشاط برای دختران، افزود: دانش آموزان در این بازارچه با تکیه بر آموزش‌های کلاس درس، محصولات خود را با هدف تمرین عملی بازاریابی، تبلیغات و فروش کالا‌ها که نتیجه ایجاد حس اعتماد به نفس و خوداتکایی دختران دبیرستان شاهد هدی است، به معرض فروش و عرضه قرار دادند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با اشاره به برگزاری بازارچه کارآفرینی در غرفه‌های مختلف، گفت: محصولات و تولیدات عرضه شده در غرفه‌ها دسترنج دانش آموزان به همراهی اولیاء و دبیران آنان است که به عنوان یک تجربه شیرین برای دانش آموزان باقی می‌ماند.

گفتنی است، در غرفه‌های مختلف این بازارچه دست سازه‌های هنری، نقاشی، آینه کاری، سفالکاری، غذا‌های محلی، شیرینی پزی و دیگر تولیدات دانش آموزی، در معرض دید قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.