واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی گفت: سود سهام عدالت تا پایان امسال به طور یک جا به حساب مشمولان واریز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابراهیم قربانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی گفت: واریز سود سهام عدالت سال ۹۶ که از مدتی پیش شروع شده به صورت مرحله‌ای به حساب مشمولان واریز می‌شود و در مرحله اول به حساب افراد زیر پوشش نهاد‌های حمایتی و در مرحله دوم به حساب روستاییان و عشایر واریز شد.

وی افزود: سال گذشته سود سهام عدالت برای افراد در سه مرحله واریز شد که مورد اعتراض قرار گرفت ، اما امسال سود‌ها در مرحله بندی‌های انجام شده به طور یکجا به حساب افراد واریز می‌شود.

قربانی گفت: افرادی که تا پایان سال ۹۵ زیرپوشش نهاد‌های حمایتی بودند و مشمول تخفیف شدند و افرادی که با آورده شخصی ارزش سهامشان به یک میلیون تومان رسید، امسال ۱۷۵ هزار تومان و افرادی که سهامشان کامل نشده ۹۳ هزار تومان سود به حسابشان واریز می‌شود.

وی، دلیل توزیع تدریجی سود سهام عدالت را واریز تدریجی سود از سوی شرکت‌های سرمایه پذیر به حساب شرکت‌های سهام عدالت عنوان کرد و افزود: ارزش اولیه سهام عدالت در بازار به ۳ برابر رسیده، ولی هنوز خرید و فروش آن ممنوع است.

انتهای پیام / ب 

واریز سود سهام عدالت در خراسان شمالی

برچسب ها: سهام عدالت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
حجت اله عباسی پیرودلو
۲۳:۰۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا سود سهام رو واریز نکردن...چگونه جواب بگیرم