کارشناس سازمان هوا شناسی خبر داد:

بارش برف و باران در همدان

کارشناس سازمان هوا شناسی از ورود سامانه بارشی فعال به استان همدان از روز جمعه خبر داد.

بارش برف و باران در همدانموسوی کارشناس سازمان هوا شناسی استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت:  براساس آخرین مدل های هواشناسی سامانه بارش فعالی به تدریج از اواخر وقت امروز وارد استان همدان خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با افزایش تراکم ابرها در آسمان استان همدان از اواخر امروز و صبح فردا جمعه شاهد فعالیت این سامانه بارشی در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: فعالیت این سامانه بارشی به صورت برف و باران پیش بینی شده است که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

موسوی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا ظهر شنبه در استان همدان فعال است، گفت: با خروج این سامانه شاهد افزایش دمای شبانگاهی و کاهش دمای روزانه هستیم.

وی در ادامه افزود: دربرخی نقاط استان به دلیل وزش باد، کولاک برف پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: اختلال تردد در جاده های کوهستانی و گردنه های استان همدان به دلیل فعالیت این سامانه بارشی وجود دارد.

موسوی با اشاره به کمینه و پیشینه دما در ۲۴ گذشته در استان همدان گفت:  حداکثردمای همدان  در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درجه بالای صفر و حداقل دما به منفی ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

وی  با بیان اینکه دمای فعلی همدان ۳ درجه سانتگیراد بالای صفر است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهر نهاوند با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شهر‌های همدان، بهار و فامنین با منفی ۶ درجه سردترین نقاط استان همدان گزارش شده اند.

انتهای پیام/د.ا

ورود سامانه بارشی به استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار