آسیب‌ها و مشکلات مناطق ناکارآمد قزوین بررسی می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی مناطق ناکارآمد استان با بازدید‌های میدانی و حضور مستقیم مسئولان بررسی و پیگیری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در حاشیه بازدید از محله هادی آباد قزوین با بیان اینکه آسیب‌ها و مشکلات مناطق ناکارآمد قزوین بررسی می‌شود، گفت: حل مشکلات و مسایل متعدد مناطق ناکارآمد شهری تنها با برگزاری جلسات و شعار دادن امکان پذیر نیست و باید همه مسئولان و دست اندرکاران برای حل مشکلات این مناطق وارد میدان شوند.

بیدخام اضافه کرد: محله هادی آباد و مشکلات اجتماعی و فرهنگی آن تنها نمونه‌ای از مناطق ناکارآمد استان با معضلات اجتماعی و حاشیه نشینی هستند و باید دستگاه‌های اجرایی استان با اراده و اهتمام بیشتری برای حل مشکلات این گونه مناطق اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت قابل توجهی از مردم در اینگونه مناطق زندگی می‌کنند، ادامه داد: باید مدیران مرتبط با این موضوع از محله‌ها و مناطق ناکارآمد بازدید‌های میدانی به عمل آورند و ضمن آشنایی با مشکلات ساکنان و شهروندان برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: به طور قطع بازدید میدانی از این گونه مناطق و حضور مستقیم در کنار ساکنان آن‌ها تاثیر بیشتری در بررسی و شناسایی مشکلات این محله‌ها خواهد داشت و مدیران مرتبط پس از حضور در محلات آسیب پذیر و ناکارآمد از نزدیک با مشکلات این مناطق آشنا شده و بهتر می‌توانند در جلسات و کارگروه‌ها تصمیمات بهتری اتخاذ نمایند.

انتهای پیام/ک

بازدید مسئولان  از محله هادی آباد قزوین

برچسب ها: استانداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار