معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه صادرات دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: در لایحه بودجه اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از مراکز تجاری در کشور پیش‌بینی شده است تا این مراکز بتوانند فعالیت‌های تاثیرگذاری در عرصه‌های اشتغال، اقتصاد و تجارت داشته باشند.

وی تصریح کرد: جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با مدل بسیار پویا و خاصی در اردبیل برگزار می‌شود که این امر قابل قدردانی است و می‌تواند تاثیرات خوبی در بخش اقتصادی و تجارت این استان و کشور داشته باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری مصوبات جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به وزارت صمت واگذار شده است و در استان اردبیل نیز تقاضا داریم که پیگیری مصوبات جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به سازمان صمت استان واگذار شود تا راهکار‌های اساسی برای اجرای این مصوبات انجام گیرد.

تابش با بیان اینکه طراز تجاری استان اردبیل که مثبت بوده خبر خوبی است، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های اساسی روند صادرات در استان اردبیل توسعه یابد چرا که این استان ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه صادرات دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه صادرات برخی مشکلاتی وجود دارد که حمایت از صادرکنندگان را ضروری می‌کند، بیان کرد: این امر بسیار ضرورت دارد تا بدین گونه دغدغه و نگرانی صادرکنندگان برطرف شود.

انتهای پیام/ح

روند صادرات در استان اردبیل توسعه یابد

برچسب ها: صادرات ، بخش خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.