سامسونگ به دنبال جاسازی دوربین سلفی درون قلم S Pen +تصاویر

طبق تصاویری که به تازگی منتشر شده، سامسونگ به دنبال ثبت حق اختراع استفاده دوربین سلفی درون قلم S Pen است.

سامسونگ به دنبال جاسازی دوربین سلفی درون قلم S Pen +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تصویری از سازمان USPTO (دفتر ثبت اختراع و علامت تجاری آمریکا) منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ به دنبال تولید محصولی جالب برای پرچمدار بعدی Galaxy Note است. به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای به دنبال حذف کلی بریدگی، حفره و حالت پاپ آپ برای دوربین سلفی است، اما نمی‌خواهد امکان سلفی گرفتن را از طرفداران خوب بگیرد، در طرح جدید سامسونگ به جای تغییر در صفحه نمایش و جای دوربین سلفی، قلم S Pen گلکسی نوت دچار تحول می‌شود.

این تصویر نشان می‌دهد که سامسونگ قصد جاسازی یک دوربین در قلم S Pen را دارد، در این حالت حداقل یک لنز و یک سنسور تصویر درون قلم S Pen قرار می‌گیرد. پیش‌بینی می‌شود دوربینی که در قلم گلکسی نوت جای می‌گیرد، با یک دکمه بر روی خود قلم تصویربرداری کند و حالت زوم هم با دکمه‌ای بر روی خود S Pen تعبیه شود.

سامسونگ به دنبال جاسازی دوربین سلفی درون قلم S Pen +تصاویر

این تصویر توسط PatentlyMobile منتشر شده و ثبت اختراع دوربین درون قلم S Pen را نشان می‌دهد، اما مشخص نیست که سامسونگ در کدام مدل بعدی Galaxy Note از این قلم دوربین‌دار استفاده خواهد کرد. در واقع این که این دوربین جایگزین دوربین سلفی خواهد شد نیز در هاله‌ای از ابهام است، شاید سامسونگ برنامه دارد تا این دوربین را به جای دوربین اصلی معرفی کند.

با اضافه شدن دوربین به S Pen کاربرد‌های این قلم افزایش پیدا می‌کند، علاوه بر آن داشتن چنین دوربین کوچکی برای کاربران می‌تواند تحول بزرگی در بخش تصویربرداری و فیلم‌برداری ایجاد کند. افراد این دوربین سبک و کم حجم را می‌توانند در هر جا و هر موقعیتی استفاده کنند و سبک‌های جدیدی برای فیلم برداری تولید کنند.

سامسونگ به دنبال جاسازی دوربین سلفی درون قلم S Pen +تصاویر

از مواردی که در مورد این دوربین مشخص نیست، برد آن است، معلوم نشده که دوربین تا چه فاصله‌ای از خود گوشی گلکسی نوت کار خواهد کرد، همچنین آیا قلم S Pen به حافظه داخلی نیز مجهز می‌شود یا در حین ثبت تصاویر و فیلم‌برداری اطلاعات بر روی گوشی ضبط خواهند شد؟ ارتباط قلم با گوشی با چه فناوری برقرار خواهد شد؟ و مواردی دیگر. این طرح شاید در ابتدا کمی خام باشد، اما به طور قطع با گذر زمان تکامل پیدا می‌کند، بالا رفتن کیفیت تصویربرداری و اضافه شدن فلش و مواردی از این دست می‌تواند تغییرات گسترده‌ای در تصاویر ثبت شده به وجود آورد.

سامسونگ به دنبال جاسازی دوربین سلفی درون قلم S Pen +تصاویر


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۳ بهمن)


انتهای پیام/

فناوری جدید دوربین سلفی سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار