امیر هادیان در جمع خبرنگاران:

سربازان در ارتقا نیروی دفاعی نیرو‌های مسلح نقش اصلی را ایفا می‌کنند

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه سربازی فضای خوبی برای کسب تجربه است، گفت: سربازان در ارتقا نیروی دفاعی نیرو‌های مسلح نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

سربازان در ارتقا نیروی دفاعی نیرو‌های مسلح نقش اصلی را ایفا می‌کنندبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در حاشیه یازدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر (ع) و در جمع خبرنگاران، کفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که میزبان یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) باشد که با تدبیر ستاد کل نیرو‌های مسلح هر ساله برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف تکریم جایگاه امر مقدس سربازی و در ۱۰ محور برای انتخاب سربازان نمونه برگزار شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است نام جشنواره به چهل سال استمرار و مهارت آموزی مزین شده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در استفاده مفید سربازان و نیرو‌های مسلح از امر سربازی خاطر نشان کرد: بر اساس منویات رهبر انقلاب در راستای مهارت آموزی و آشنایی سربازان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و البته آموزش‌های مفید برنامه‌های ویژه‌ای طراحی و اجرا شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: این جشنواره به صورت مجزا در یگان‌های نیرو برگزار شده و امروز منتخبین نیرو به عنوان الگو در سطح ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی معرفی شدند؛ این جشنواره نشان می‌دهد که جوانان در دوران سربازی در بستری که در نیرو‌های مسلح فراهم است می‌توانند استعداد‌های خود را به بروز و ظهور برسانند.

امیر هادیان در پایان با بیان اینکه سربازان در ارتقا نیروی دفاعی نیرو‌های مسلح نقش اصلی را ایفا می‌کنند، خاطر نشان کرد: جوانانی که سربازی نیامدند بدانند که دوران سربازی فضای بسیار خوبی برای کسب تجربه است که بعد از پایان دوران سربازی برای ان‌ها مفید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار