موزه ملی ورزش در اسفند ماه افتتاح می شود

رئیس کمیته ملی المپیک از افتتاح موزه ملی ورزش در اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدرضا صالحی امیری در نشست سالیانه روسای فدراسیون‌های ورزشی که امروز (۲۵ بهمن) با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، با بیان اینکه کار تجهیز موزه ملی ورزش در حال انجام است، اظهار کرد: باتوجه به اینکه این موزه اسفند ماه افتتاح خواهد شد، از فدراسیون‌های ورزشی می‌خواهیم تا عکس ها، مستندات و اموال منقولی که دارند را به این موزه اهداء کنند تا به اسم آن‌ها در موزه قرار دهیم و در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

موزه ملی ورزش در اسفند ماه افتتاح می شود

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: باید مشخص کنیم ایران را در دهه پنجم انقلاب با چه برندی در داخل و خارج کشور معرفی کنیم. می‌توانیم ایران را با برند ایران متمدن، ورزشی، فرهنگی و ده‌ها برند دیگر که امتیاز آن در کشور وجود دارد معرفی کنیم و این قابلیت را نیز داریم که ایران را با این برند‌ها معرفی کنیم.

وی همچنین عدم توسعه انسانی را یکی از مشکلات چهار دهه گذشته کشور دانست و گفت: برای اینکه توسعه انسانی داشته باشیم، نیاز به انسان توسعه یافته‌ای که دارای خلاقیت، دانش و آگاهی است داریم. این انسان منافع ملی را بر منافع فردی ترجیح می‌دهد، مشارکت پذیر و تاثیرگذار در فرآیند تحولات آینده است. همچنین ورزش قهرمانی را محور غرور ملی می‌داند.

وی با تاکید براینکه باید یک برنامه ملی برای ورود به دهه پنجم انقلاب تدوین کنیم، افزود: در این راستا خانواده بزرگ ورزشی نیز باید در ورود به این دهه، منطبق با نیاز‌های جامعه یک استراتژی با رویکرد توسعه انسانی تدوین کند.

 

انتهای   پیام/ز

 

عدم توسعه انسانی  یکی از مشکلات چهار دهه گذشته کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار