رونمایی از کتاب شهید مدافع حرم محمدحسین عطری

از کتاب شهادت به وقت ۶ که مروری بر خاطرات شهید مدافع حرم محمدحسین عطری است امروز در رشت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: دشمن امروز به خوبی دانسته که جوانان ما از مرگ و شهادت بیمی ندارند و هرجا نیاز باشد با تمام وجود برای دفاع از ارزش‌ها در صحنه هستند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری‌های شهدای مدفع حرم امروز سبب امنیت و آسایش ملت ایران شده است افزود: انقلاب اسلامی در طول ۴ دهه عمر خود فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و اینکه توانسته چهل ساله شود و از گزند دشمنان داخلی و خارجی مصون بماند، مرهون فداکاری‌های خالصانه شهدا است.

ابراهیم جوادی، مسئول ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان نیز در این مراسم با اشاره به تالیف ۱۳ عنوان از مجموعه کتاب‌های ساقیان حرم در مورد زندگی نامه شهدا گفت: نشر و تالیف کتاب از ماندگارترین راه‌ها برای حفظ یاد شهدا است.

وی با بیان اینکه کتاب شهادت به وقت ۶ از مجموعه کتاب‌های ساقیان حرم در ۲۳۲ صفحه به زندگی‌نامه شهید مدافع حرم محمدحسین عطری از بدو تولد تا زمان شهادت پرداخته است افزود: شهید عطری از شهدای تاثیرگذار بر نسل جوانی است که به دنبال سبک جدید زندگی هستند.

شهید محمدحسین عطری دومین شهید مدافع حرم گیلان است که در راه پاسداری از حریم اسلام و اهل‌بیت (علیهم السلام) در ۱۴ خرداد سال ۹۲ در جبهه‌های مقاومت سوریه به شهادت رسید.

از این شهید مدافع حرم ۲ فرزند به نام‌های محمدمهدی و زهرا به یادگار مانده است.

انتهای پیام/اص

از کتاب شهید مدافع حرم محمدحسین عطری رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.