جدول زمانبندی اجرای تکنوازی و گروه نوازی پانزدهمین جشنواره موسیقی استان زنجان اعلام شد

نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی، جدول زمانبندی اجرا‌های گروه نوازی و تکنوازی موسیقی فجر در زنجان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حمیدرضا رستم خانی نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی، با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره موسیقی از ٢٦ تا ٣٠ بهمن ماه گفت: این جشنواره در فرهنگسرای امام خمینی (ره) و در تالار هنر و سالن یادگار اجرا می‌شود.

وی به جدول زمانبندی اجرا‌های گروه نوازی این جشنواره اشاره کرد و گفت: در ٢٦ بهمن ماه در ساعت ١٧ اجرای گروه طرب (کوبه ای) به سرپرستی محمداسدالهی، ساعت ١٩ اجرای گروه تریو (کلاسیک) به سرپرستی مسعود محمدی، ساعت ٢١ اجرای گروه دل انگیزان (اصیل) به سرپرستی پوریا سلیمانی در تالار هنر و ساعت ١٦ اجرای گروه تریو (بلوز) به سرپرستی خشایار عابدین برگزار می‌شود و در ساعت ١٨ همان روز کارگاه شناخت موسیقی ایرانی توسط استاد قاسم رحیم زاده در سالن یاگار برپا می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در روز ٢٧ بهمن ماه ساعت ١٧ اجرای گروه سماع (اصیل) به سرپرستی علیرضا وثیقی، ساعت ١٩ اجرای گروه بوم (پاب) به سرپرستی امین انصاری و در ساعت ٢١ اجرای گروه تنبور مولوی (مقامی) به سرپرستی عبدالکریم پرویزی در تالار هنر و در ساعت ١٦ همان روز اجرای گروه سومار (کوبه ای) به سرپرستی علی محمدی را شاهد خواهیم بود و در ساعت ١٨ هم کارگاه مبانی آهنگسازی توسط استاد پویا محمدی در سالن یادگار اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در روز ٢٨ بهمن ماه ساعت ١٩ اجرای گروه آهنگ اصیل به سرپرستی وحید تاج و مهرداد ناصحی در تالار هنر و در ساعت ١٦ اجرای گروه رسیتال پیانو (آذری) به سرپرستی امیرحسین بیات و اجرای گروه تکنوازی (هارمونیکا) به سرپرستی محسن مهاجر در سالن یادگار برگزار می‌شود.

رستمخانی افزود: در روز ٢٩ بهمن ماه ساعت ١٧ اجرای گروه سروستان (اصیل) به سرپرستی سجاد سعیدی، ساعت ١٩ اجرای گروه دودوک کمانچه (دوئت) به سرپرستی حسام اینانلو و رضاعسگرزاده و در ساعت ٢١ اجرای گروه خاطره گل‌ها (اصیل) به سرپرستی مجتبی شکیب در تالار هنر و ساعت ١٦ اجرای گروه تکنوازی قارمان به سرپرستی یعقوب تاور و کارگاه آموزشی توسط استاد نزهت امیری در ساعت ١٨ در سالن یادگار برگزار می‌شود.

وی به جدول زمانبندی اجرا‌های تکنوازی این جشنواره در زنجان هم اشاره کرد و گفت: در روز ٢٦ بهمن ماه ساعت ٨ و ٣٠ دقیقه تا ١٠ و ٣٠ دقیقه اجرای تار و سه تار و در ساعت ١١ تا ١٣ همان روز اجرا‌های عود، قانون، نی و آواز انجام می‌شود.

رستمخانی ادامه داد: در روز ٢٧ بهمن ماه در ساعت ٨ و ٣٠ دقیقه تا ١٠ و ٣٠ دقیقه اجرای سنتور و در ساعت ١١ تا ١٣ اجرا‌های کمانچه، قوپوز، تنبور، تنبک و دف انجام می‌شود.

 نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی ادامه داد: در روز ٢٨ بهمن ماه در ساعت اول اجرای ویلن و ویلنسل و در ساعت دوم گیتار و گیتار کلاسیک انجام می‌شود.

به گفته وی، در روز ٢٩ بهمن ماه هم در ساعت اول اجرای پیانو و در ساعت دوم اجرا‌های فلوت، ترومپت، کلارینت، ساکسفون و هارمونیکا انجام خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کلیه کارگاه‌های آموزشی در محل سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد.

رستمخانی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در روز ٣٠ بهمن ماه برگزار می‌شود گفت: برنامه‌های کارگاه آموزشی برای هنرمندان و هنرجویان موسیقی آموزشگاه‌ها رایگان است.

انتهای پیام /ک 

جشنواره موسیقی استان زنجان از فردا کلید می خورد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.