پیام تسلیت آیت الله مظاهری در پی شهادت تعدادی از پاسداران حادثه زاهدان

آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان شهادت تعدادی از هموطنانمان و حافظان مرزهای کشور را در حادثه تروریستی زاهدان تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در پیام رئیس حوزه علمیه اصفهان آمده است : بار دیگر دست پلید و جنایتکار دشمنان تکفیری اسلام و انقلاب اسلامی، حادثه‌ای تلخ و اسفبار را به‌وجود آورد و جمعی از پاسداران عزیز و جان‌برکف را که از مأموریّت صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی بازمی‌گشتند به شهادت رسانید. قطعاً این‌گونه جنایت‌های شرارت‌بار، ملّت عظیم‌الشّأن ایران را در پیمودن راه نورانی اسلام و تشیّع و اهل‌بیت عصمت و طهارت«علیهم‌السّلام»، دچار تردید و یأس نخواهد نمود.

در ادامه پیام آمده است :   با اظهار تأسّف و تأثّر، شهادت این عزیزان را که از استان شهیدپرور اصفهان بوده‌اند، به همۀ بازماندگان و خاندان این شهیدان راه خداوند تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و رحیم، صبر و تسلّی و سکینه برای قلب‌های داغدار و دل‌های ماتم‌زده و عزادار آنان مسألت می‌کنم و از پیشگاه خداوند می‌خواهیم که این ملّت بزرگ و امتحان‌دادۀ در راه او را از شرّ دشمنان جنایتکار حفظ فرماید. انّه ولیّ النّعم.

 

انتهای پیام / س 

پیام تسلیت آیت الله مظاهری 

برچسب ها: شهدا ، مراجع تقلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.