ICU هوایی با خودکفایی نیروی هوایی ارتش راه‌اندازی می‌شود

سخنگوی رزمایش مشترک بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در منطقه اصفهان گفت: برای حمل بیماران بدحال که نیازمند مراقبت قلبی و تهویه مکانیکی هستند، نیازمند امداد هوایی با انتقال ICU هوایی هستیم که با خودکفایی نیروی هوایی این اقدام در حال انجام است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سهیل نصوحی سخنگوی رزمایش مشترک بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در منطقه اصفهان در حاشیه رزمایش مشترک بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در منطقه اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش با هدف افزایش توان امداد، تخلیه و درمان مصدومان و مجروحان در بلایای طبیعی، حوادث جنگی و نظامی برگزار شد.

وی افزود: منطقه هوایی شهید بابایی از مهمترین پایگاه‌های نیروی هوایی است که با توجه به موقعیت خود می‌تواند حادثه خیز باشد و باتوجه به این مسئله و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح قرار بر تعداد بالای تخلیه و امداد مجروحان در این منطقه بود.

سخنگوی رزمایش مشترک بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در منطقه اصفهان گفت: هدف دوم، ایجاد هماهنگی بین نیروهای ارتش در منطقه و همچنین بین ارتش و سپاه در شهر اصفهان و محدوده آن است.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث بزرگ مانند زلزله کرمانشاه لازم است در امداد به مردم، نهادها و نیروهای مختلفی شرکت کنند، بنابراین این مانور در راستای هم افزایی بین نیروها در ارتش و سپاه حائز اهمیت است.

نصوحی گفت: شورای بهداشت و درمان نیروهای مسلح در اصفهان، پایگاه‌های هوایی منطقه، سپاه و هوانیروز و بخش‌های مختلف آجا اقدامات خود را به خوبی در این رزمایش انجام دادند. برطرف شدن اشکالات و نقایص هدف دیگر رزمایش است تا در جهت رفع آن اقدام کنیم.

سخنگوی رزمایش مشترک بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در منطقه اصفهان از راه‌اندازی ICU هوایی خبر داد و گفت: برای حمل بیماران بدحال که نیاز به مراقبت قلبی و تهویه مکانیکی دارند نیازمند امداد هوایی با انتقال ICU هوایی هستیم که با خودکفایی نیروی هوایی این اقدام در حال انجام است که در آینده رونمایی می‌شود.  

وی با بیان اینکه همواره در راستای رفع نقص‌ها باید تلاش کنیم، گفت: قاطعانه عنوان می‌کنیم که نسبت به رزمایش قبلی پیشرفت بیشتری داشتیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری رزمایش مشترک بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در منطقه اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.