بارش باران شدت می‌گیرد

بارش پراکنده باران که از بامداد امروز آغاز شده، با شدت بیشتر امروز و فردا ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرگروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: مطابق انتظار با نفوذ تدریجی سامانه بارشی، علاوه بر افزایش پوشش ابر در آسمان استان، بارش پراکنده باران نیز در برخی نقاط گزارش شد.

زهرا راستگو افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش باران به تدریج امروز تقویت می‌شود و با شدت بیشتر گاهی به صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق در ساعاتی از وقت امروز و فردا ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: در این مدت به سبب وزش باد قابل ملاحظه جنوبی بر روی خلیج فارس، آب‌های ساحلی استان به تناوب مواج خواهد بود همچنین با خروج تدریجی سامانه بارشی از اواخر وقت فردا جهت وزش باد بر روی دریا شمالی می‌شود و با افزایش سرعت آن، خلیج فارس در سواحل استان یکشنبه کاملا مواج خواهد بود.

مدیرگروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا پیش از ظهر فردا جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود که هنگام وزش تندباد به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

راستگو بیان کرد: در این مدت، ارتفاع موج دریا نیز در سواحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ و گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ک

افزایش بارش باران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.