بی اعتنایی ایرانی‌ها به نظرسنجی AFC درباره ستاره‌های ایرانی

فوتبال دوستان ایرانی به نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تاثیرگذارترین بازیکن مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، با وجود حضور سه ایرانی، توجهی ندارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه مسابقات مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به معرفی ۸ بازیکن برجسته‌ای که به همراه تیمهایشان در این مسابقات حضور دارند، پرداخت و از کاربران خود خواسته بگویند کدام بازیکن بیشترین تاثیر را در نتیجه گیری تیمش خواهد داشت.
در میان این هشت بازیکن نام مهدی طارمی از الغرافه، رشید مظاهری از ذوب آهن و علی دشتی از سایپا هم به چشم می‌خورد.

تصور می‌شد با حضور بازیکنان ایرانی در این نظرسنجی مانند نظرسنجی‌های پیشین این سایت شاهد حضور گسترده هموطنانمان باشیم. اما نکته جالب توجه این است که با گذشت یک روز از آغاز این نظرسنجی، هموطنانمان این بار علاقه‌ای به شرکت در این رای گیری نداشته اند. به طوری با کمال تعجب هر یک از این ۳ بازیکن ایرانی فقط یک درصد رای کسب کرده اند.

مظاهری و طارمی ۱۵ رای و دشتی هم تا امروز ۱۳ رای کسب کرده اند.

در گزارش سایت‌ AFC به جز این سه بازیکن ایرانی از عبدالرزاق حمداله (النصر عربستان)، آلوارو نگردو (النصر امارات)، گلمین ریواس (الریان)، مارات بیکمائف (پاختاکور ازبکستان) و جسور خسنوف (AGMK ازبکستان) نام برده شده است که در این بین جسور خسنوف با کسب ۶۹ درصد آرا بیشترین رای را به دست آورده است و پس از او مارات بیکمائف دیگر بازیکن ازبک با ۲۶ درص رای در جایگاه دوم قرار دارد.

برای رای دادن می توانید (اینجا) کلیک کنید.


بیشتر بخوانید:

طارمی از بلاتکلیفی خارج شد

ضرب الاجل یک ماهه برای سرمربی آبی‌ها

زمان سفر سایپا به قطر برای بازی با الریان مشخص شد


انتهای پیام/

بی اعتنایی ایرانیان به طارمی،مظاهری و دشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار