شروع کار آبرسانی به روستا‌های اندیمشک

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی اندیمشک از آغاز فاز اول اجرای پروژه آبرسانی به روستا‌های بخش الوار گرمسیری شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور موسایی،رئیس اداره آبفار اندیمشک گفت: با هدف کاهش مشکلات در زمینه فشار آب، تامین آب شرب بهداشتی مورد نیاز و ارتقا خدمات در روستا‌های شهرستان با حمایت نماینده مردم اندیمشک در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اهداف این امر افزود: مخزن ۳هزار متر مکعبی بتنی تاسیسات امیر سیف با هدف تامین آب مورد نیاز روستا‌های ۲۵ روستای تحت پوشش با جمعیت ۳ هزار و ۳۰۰ نفر ظهر امروز کلنگ‌زنی و روند عمرانی طرح آغاز شد.

موسایی بیان داشت: یک مخزن یک‌هزار متر مکعبی بتنی تاسیسات پایتخت گلزار نیز با هدف تامین آب مورد نیاز ۲۱ روستا اجرایی و در این حوزه نیز یک‌ هزار و ۱۰۰ نفر جمعیت از آب آشامیدنی با کیفیت بهره‌مند می‌شود و در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ از محل منبع مالی طرح صندوق توسعه ملی با هدف آبرسانی به روستا‌ها و همچنین پایدارسازی و تثبیت و ساماندهی روستا‌های کم‌بهره از آب شرب در بخش مرکزی و الوار گرمسیری اجرا می‌شود.

رئیس اداره آبفا روستایی شهرستان اندیمشک گفت: با اعتباری بالغ‌بر ۲ هزار و ۳۷۱ میلیارد ریال ۴۶ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک تحت پوشش شبکه آب روستایی قرار گرفته و این طرح در پایان اردیبهشت سال آینده تکمیل و بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/م

اجرای عملیات آبرسانی به روستاها

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.