ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش پهلو گرفت

ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش بعد از ۲۵ روز دریانوردی در بندر کلمبو کشور سریلانکا با استقبال مقامات این کشور پهلو گرفت.

ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش پهلو گرفتبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ناوگروه شصتم نداجا متشکل از ناوشکن بایندر؛ ناو لجستیکی بوشهر و ناو لاوان بعد از ۲۵ روز دریانوردی و حضور مقتدرانه در دریا‌های آزاد در راستای ارتقاء سطح دیپلماسی در بندر کلمبو کشور سریلانکا پهلو گرفت.

ناخدا دوم عرشه رضا بداغی فرمانده این ناوگروه انتقال تجربه و افزایش سطح دانش علمی و تجربی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر که در این ماموریت همراه می‌باشد را یکی از اهداف اصلی این ناوگروه عنوان کرد.

فرمانده ناوگروه شصتم نداجا با اشاره به حضور مقتدرانه و حفظ خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد؛ پهلوگیری ناوگروه‌های نداجا در کشور‌های دوست را یکی از ماموریت‌های مهم و راهبردی این نیرو دانست.

این ناوگروه هفتمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش است که در کشور سریلانکا پهلوگیری می‌کند و بعد از سه روز با انجام بازدید‌های متقابل و اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی از بندر کلمبو جدا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار