کیانی: محکوم به برد پیکان بودیم/ هیچ داوری با عمد سوت نمی‌زند

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پیکان بازیکنان تاثیرگذاری دارد، اما ما هم سپاهان هستیم و برای رسیدن دوباره به صدر جدول محکوم به برد بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی، هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در مورد وضعیت این تیم بیان کرد: می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم و به پیکان تبریک می گویم که بسیار خوب بازی کردند و بازیکنان تاثیرگذاری دارد اما ما هم سپاهان هستیم و برای رسیدن دوباره به صدر جدول محکوم به برد بودیم.

او افزود: با صحبتی که کادرفنی داشت، توانستیم سه امتیاز حساس را کسب کنیم و به رتبه اول بازگردیم. زمین در روند بازی ما تاثیرگذار بود اما مهم پیروزی بود که به آن رسیدیم.

کیانی در مورد صدور بیانیه از سوی باشگاه‌های مختلف گفت: به نظرم هیچ داوری با عمد سوت نمی‌ زند و در حق داوران کم لطفی می‌ شود و باید بیشتر به آن‌ها اهمیت داده شود. باید تمام فکر و ذکر آن‌ها روی داوری باشد و انشاالله هر تیمی که حق دارد قهرمان شود. باید برای داوران کلاس ها و امکانات مهیا شود تا تمام فکرشان فوتبال باشد.

کاپیتان سپاهان در پایان گفت: چهار، پنج تیم در ابتدای فصل و نیم فصل هزینه خوبی کردند و بازیکنان سطح بالایی به خدمت گرفتند و برای قهرمانی می‌جنگند. اکنون اما در صدر جدول هستیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

پیکان ۰ - ۱ سپاهان اصفهان/ زردپوشان به صدر بازگشتند

فرکی: برانکو گزینه‌ی خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان است

فرکی:اختلاف ما با استقلال ۴ گل نبود/ روی یک اشتباه گل خوردیم

پیکان ۰-۴ استقلال تهران / پیروزی پرگل آبی پوشان در شهر قدس / خط و نشان شاگردان شفر برای بالای جدولی ها


انتهای پیام/

اظهارات هافبک سپاهان در مورد صدرنشینی این تیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار