کسب دو نشان برنز رقابت‌های ووشو انتخابی تیم ملی توسط ووشوکاران کردستانی

نوید زمانی در وزن ۷۵- کیلوگرم و آروین فرجی در وزن ۵۲- کیلوگرم دو نشان برنز بخش ساندای رقابت‌های ووشو قهرمانی و انتخابی تیم ملی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور در اصفهان را کسب کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های ووشو قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به منظور انتخاب نفرات و اعضاء تیم ملی ووشو کشور که از روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه به میزبانی اصفهان آغاز شده است، روز جمعه ۲۶ بهمن ماه با برگزاری رقابت‌های بخش تالو ادامه داشت.

در این رقابت‌ها که به میزبانی شهرستان نجف آباد در استان اصفهان برگزار شد ۲۸۷ ووشوکار در بخش ساندا (مبارزه) و ۱۵۸ ووشوکار در بخش تالو (اجرای فرم‌های ووشو) در قالب ۳۵ تیم به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور حضور داشتند و رقابت‌های خود را در اوزان مختلف سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار کردند.

در رقابت‌های بخش ساندا (مبارزه) که دو روز به طول انجامید تیم مازندران توانست مقام اول را کسب کند و بر سکوی نخست قرار گیرد.

در نتایج انفرادی بخش ساندا، وزن ۵۲- کیلوگرم امیررضا دادو از زنجان مقام اول را کسب کرد، محمدرضا اسماعیلی از هرمزگان دوم شد و محمد بازیاری از بوشهر و آروین فرجی به نمایندگی از کردستان مشترکا سوم شدند.

همچنین نوید زمانی دیگر نماینده کردستان در رقابت‌های بخش ساندا وزن ۷۵- کیلوگرم توانست همراه با نماینده اردبیل مشترکا مقام سوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد و ورزشکاران تهران و زنجان نیز به ترتیب رده اول و دوم این وزن را کسب کردند.
تیم کردستان با سرپرستی سیروان کرمی و مربیگری مرتضی کرمی در این دوره از رقابت‌ها پیدا کرد.

گفتنی است؛ نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها در اولین اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو کشور جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا برونئی شرکت خواهند کرد.

رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا سال آینده به میزبانی کشور برونئی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

ووشوکاران کردستانی دو نشان برنز رقابت‌های ووشو انتخابی تیم ملی را از آن خودکردند

 

برچسب ها: هنرهای رزمی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.