با فروکش کردن التهابات بازار ارز صورت گرفت؛

ایست قیمت‌ها در بازار فولاد

با فروکش کردن التهابات بازار ارز و همچنین تعادلی که در عرضه و تقاضای محصولات فولادی ایجاد شده است، آرامش به بازار فولاد بازگشت.

روز// فوری// ایست قیمت‌ها در بازار فولادبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز نرخ تمام محصولات فولادی از تیرآهن، میلگرد، پروفیل، ورق و ... بدون تغییر در بازار عرضه شد.

با فروکش کردن التهابات بازار ارز و همچنین تعادلی که در عرضه و تقاضای محصولات فولادی ایجاد شده است، آرامش  به بازار فولاد برگشته است به طوری که در روز ۲۵ بهمن تمام قیمت‌ها در این بازار ثابت ماند و هیچ تغییری نکرد.

همچنین در فهرست قیمت انواع تیر آهن، قیمت‌ها ثابت بود. بر همین اساس هرشاخه تیرآهن ۱۲، ۶۸۰ هزار تومان، تیرآهن ۱۴ همانند روز‌های قبل ۸۳۵ هزار تومان و تیرآهن ۱۸ نیز ۹۲۸ هزار تومان عرضه شد.

همچنین نرخ انواع میلگرد نیز با نمایش تغییر صفر برای هر کیلو میلگرد ۱۰، ۱۲ و ۱۶ معادل ۴ هزار و ۴۸۰ تومان بود. در بازار پروفیل نیز شرایط همین گونه بود به طوریکه هرکیلو قوطی ۱۰ در ۲۰ برابر با ۵ هزار و ۶۴۰ تومان قیمت خورد. در این روز ناودانی هم بدون تغییر برای نمره ۸ به ازای هر کیلو ۴ هزار و ۷۵۰ تومان قیمت گذاری شد. ورق گالوانیزه ۰.۴ هم ۹ هزار و ۱۵۰ تومان و ورق ۰.۷ با نرخ ۷ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش رسید که هیچ گونه تغییری نداشت.


بیشتر بخوانید: ابزارهای نوین مالی، عاملی برای تسهیل معاملات در بورس کالا 


همچنین ورق سیاه ۲ هر کیلو ۵ هزار و ۶۵۰ تومان و ورق سیاه شماره ۴، ۵ هزار و ۲۰۰ تومان بود که بازاری آرام داشت.

انتهای پیام/

ورق سیاه شماره ۴، ۵ هزار و ۲۰۰ تومان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار