رئیس سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه:

خورشید درخشان دفاع مقدس قابل انکار نیست

سردار حق طلب گفت: خورشید درخشان دفاع مقدس به عنوان یکی از دوران پر افتخار ملت ایران با هیچ شُبهه و غباری قابل انکار نیست.

اصل خورشید درخشان دفاع مقدس قابل انکار نیست/ پاسخ به برخی از شبهات در سالها قبلسردار احمد حق طلب, رئیس سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی زاهدان گفت: دشمن همواره در تلاش بوده تا کام ملت ما را تلخ کند تا آن‌ها از مسیر شهدا و انقلاب اسلامی خسته شوند.

وی با بیان اینکه با این اقدامات شرورانه و کور در اراده و مسیر ملت انقلابی ایران خللی پیش نخواهد آمد، افزود: ملت ایران که دوران با افتخار دفاع مقدس را تجربه کرده به هیچ عنوان مرعوب این گونه اقدامات نخواهد شد و هیچ نفعی برای عاملان و عامران جز سیاه‌تر شدن پرونده آن‌ها ندارد.

سردار حق طلب با اشاره به ایجاد شبهات درباره تاریخ جنگ تحمیلی طی چند ماه گذشته اظهار کرد: پاسخ بسیاری از شبهات در کتب و مطالبی که در گذشته منتشر کرده ایم، داده شده است که یک نمونه آن همین بحث‌هایی است که پیرامون عملیات کربلای ۴ پیش آمد.

وی در ادامه گفت: سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه، با جمع آوری اطلاعات و ساماندهی آن در تلاش است تا تجربه  و خاطرات دفاع مقدس بیان و از ایجاد شبهه جلوگیری شود، زیرا امروز ما در یک جنگ رسانه‌ای قرار داریم.

سردار حق طلب در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار کرد: معتقدم که اصل خورشید دفاع مقدس قابل انکار و شبهه افکنی نیست، چراکه این دوران از افتخارات تاریخ ملت ایران است و به همین علت دشمنان در صدد هستند تا آن را خدشه دار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار