۲ ورزشکار مهابادی مدال طلای مچ اندازی کشور را کسب کردند

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «کامبیز کاکه کمی» و «سید احمد سید ابراهیمی» در مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی پور رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: بیستمین دوره مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور با شرکت بیش از ۷۰۰ ورزشکار به مدت ۲ روز به میزبانی رامسر برگزار شد.

وی ادامه داد: چهار مچ انداز از مهاباد در قالب تیم ۳۳ نفره آذربایجان غربی در این مسابقات شرکت کردند که «کامبیز کاکه کمی» در وزن ۸۵ کیلوگرم و «سید احمد سید ابراهیمی» در وزن ۸۰ کیلوگرم در بخش راست دست‌ها به مقام نخست دست یافتند.

مصطفی پور اضافه کرد: در بخش چپ دست نیز «کامبیز کاکه کمی» مقام اول و «سید احمد سید ابراهیمی» مقام دوم را در این وزن‌ها به خود اختصاص دادند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: این مسابقات حکم انتخاب تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۹ چین را دارد و نفرات اول تا سوم هر وزن به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

مچ اندازی یا کشتی بازو ورزشی با ۲ شرکت‌کننده برگزار می‌شود که هر ورزشکار دست خود را بر روی سطحی قرار داده و آن را از آرنج خم کرده به صورتی که فقط آرنج بر روی سطح باشد و سپس کف دست را به دست حریف قلاب می‌کند؛ در این رشته ورزشی هدف، خواباندن دست حریف بر روی سطح است به ترتیبی که دست برنده بر روی دست بازنده سوار باشد.

انتهای پیام/ج

برگزاری بیستمین دوره مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.