تشییع پیکر شهید مدافع وطن در نایین+ عکس

پیکر شهید مدافع وطن سروان«عباس کوهی» که در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود بر دستان مردم نایین تشییع شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، صبح امروز و با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان استان اصفهان پیکر شهید مدافع وطن، سروان عباس کوهی که در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسید از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین به سمت امامزاده سلطان سید علی (ع) و گلزار مطهر شهدای نایین تشییع شد.
در آیین تشییع این شهید مدافع وطن، قرائت زیارت عاشورا، مدیحه سرایی و ذکر توسل از برنامه های این مراسم بود.

تشییع پیکر شهید مدافع وطن در شهر آیت الله نایینی+ عکس

محمود جمالی فرماندار نایین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دشمن از حضور حماسی ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی و نمایش عظمت و اقتدار انقلاب شکوهمند اسلامی در راهپیمائی ۲۲ بهمن شکست خود را به چشم دید ، بار دیگر با اقدامی ناجوانمردانه و کوردلانه هموطنان عزیزمان به ویژه تعدادی از پاسداران شرافتمند و غیور استان اصفهان را به شهادت رساند و تعدادی را نیز در این حادثه مجروح نمود ، که این اقدامات نشانه ضعف معاندین نظام اسلامی و دشمنان آن است .

وی افزود: این حادثه چهره پلید دشمنان کوردل نظام جمهوری اسلامی ایران را نمایان ساخت و بدون شک اینگونه اعمال تروریستی کثیف و ناجوانمردانه خللی در عزم، اراده و ایستادگی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.

تشییع پیکر شهید مدافع وطن در شهر آیت الله نایینی+ عکس

وی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی گفت: شهادت تعدادی از پاسداران عزیز را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری ، خانواده های معظم شهدای این حادثه ، مردم غیور و ولایت مدار استان های اصفهان و سیستان و بلوچستان و ملت بزرگ ایران ، تسلیت می گویم و برای مجروحین صحت و سلامتی از درگاه ایزد منان خواستارم.

شهید عباس کوهی متولد 16 آذر 1368 در روستای ابراهیم آباد خوروبیابانک درسال 92 وارد سپاه شهرستان شد و با مدرک کاردانی مکانیک خودرو در قسمت فنی مهندسی ناحیه مقاومت بسیج مشغول به خدمت بود.
وی در غروب 24 بهمن ماه 97 در جاده خاش- زاهدان در حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل حافظان مرزهای میهن اسلامی به شهادت رسید. 

تشییع پیکر شهید مدافع وطن در شهر آیت الله نایینی+ عکس

انتهای پیام/م 

 

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع وطن سروان عباس کوهی  در نائین

 

برچسب ها: شهدا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.