شهروند در ایستگاه پایانی لیگ برتر والیبال

شهروند در اراک به مصاف تیم رده دوم جدول پیکان میرود

شهروند در ایستگاه پایانی لیگ برتر والیبالبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ هفته بیست و ششم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مصاف تیم شهروند اراک وپیکان تهران است.
شهروند در این بازی به مصاف تیم مدعی عنوان قهرمانی و از پیش صعود کرده به رقابت‌های پلی آف لیگ برتر والیبال میرود.

شهروند که پیش از این ماندش در رقابت‌های لیگ برتر والیبال فصل آینده را مسجل کرده بود در یک بازی نسبتا تشریفاتی و در عین حال حیثیتی به مصاف پیکانی میرود که نتایج خوبی را در یک فصل رقم زده و هم اکنون در رتبه دوم جدول رده بندی جا خوش کرده است.

نماینده استان در نیم فصل اول مسابقات به دلیل نتایج درخشانی که برابر تیم‌های مدعی و با سابقه لیگ کسب میکرد به عنوان پدیده رقابت‌های لیگ برتر شناخته میشد.

با شروع نیم فصل دوم و نداشتن پشتیبان مالی مناسب و رفتن ،تنی چند از بازیکنانش مشکلات این تیم آغاز و روند امتیاز گیری این تیم متوقف شد.

تیمی که در نیم فصل اول به آسانی پا پس نمیکشد و به سختی به حریفان امتیاز نمی داد در نیم فصل دوم تبدیل به یک تیم تقریبا آسان شده بود به طوری که تیم شهروند در کل نیم فصل دوم تنها موفق به کسب ۳ برد شد این درحالی است که در نیم فصل نخست رقابت‌ها ۸ برد را در کارنامه خود ثبت کرد.

بازی تیم‌های شهروند اراک و پیکان تهران روز یکشنبه ۲۸ بهمن به طور همزمان با سایر بازی‌ها راس ساعت ۱۶ در سالن شهیدان ثامنی اراک برگزار میشود.

انتهای پیام/د

مصاف تیم والیبال شهروند اراک با پیکان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.