تردد بیش از ۱۲۱ هزار دستگاه کامیون ترانزیتی از مرز پرویزخان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از تردد بیش از ۱۲۱ هزار دستگاه کامیون ترانزیتی از مرز پرویزخان در یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تردد کامیون‌های حامل ترانزیت از پایانه مرزی پرویزخان گفت : تناژ کالای ترانزیت شده طی یک سال اخیر در مرز پرویزخان بیش از یک میلیون و ۹۵۸ هزار تن بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۱ هزار و ۳۰۹ کامیون ترانزیتی از مرز پرویزخان تردد داشته است، گفت : تعداد کامیون‌های ترانزیتی خارجی ۴۸ هزار و ۳۳۳ کامیون و کامیون‌های ایرانی نیز ۷۲ هزار و ۹۷۶ مورد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: در این بازه زمانی ۹۰ هزار و ۱۳۵ مسافر در پایانه مرزی پرویزخان تردد داشته اند که بیشترین حجم تردد در شهریور ماه به تعداد ۱۲ هزار و ۹۹۷ مسافر انجام شده است.

وی در باره تردد کامیون‌های حامل کالای ترانزیت از پایانه مرزی خسروی نیز تصریح کرد: تناژ کالای ترانزیت شده در مرز خسروی یک میلیون و ۲۵۵ هزار تن بوده است.

کرمی از تردد پنج هزار و ۵۷۴ کامیون ترانزیت در مرز خسروی خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد چهار هزار و ۴۷۲ کامیون خارجی و هزار و ۱۰۲ کامیون ایرانی بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: در این مدت بیش از ۶۷ هزار و ۸۲۵ مسافر در مرز خسروی تردد داشته اند که بیشترین تردد در ماه شهریور با ۱۵ هزار و ۳۷۳ مسافر انجام شده است.

 

 

انتهای پیام/د

تناژ کالای ترانزیت شده طی یک سال اخیر در مرز پرویزخان بیش از یک میلیون و ۹۵۸ هزار تن بوده است

 

برچسب ها: صادرات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار