وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

توجه به تولیدکنندگان و صاحب نظران اسباب بازی آموزشی

بطحایی گفت: علاوه بر تولیدکنندگان که از ظرفیت‌های خوب تولید اسباب بازی‌های آموزشی هستند، از صاحب نظران هم بهره می‌گیریم.

توجه به طرح تولیدکنندگان و صاحب نظران اسباب بازی آموزشی/ طرح‌های راهبری نامناسب بچه‌ها از بازی متنفر می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه «پروژه ملی بازی و یادگیری» که امروز در مدرسه بهشت منطقه ۱۱ تهران برگزار شد،‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی دانش آموزان و معلمان با ثمرات طرح ملی بازی و یادگیری آشنا شدند آن را مطالبه می کنند اما بعد از این توضیح باید بگوییم فضای آموزشی یکی دیگر از شرایط است که باید فراهم شود.

وی ادامه داد: همچنین نیروی انسانی باید آموزش لازم را دیده باشد چرا که اگر این طرح راهبری نامناسبی داشته باشد اهداف آن به ضد خودش تبدیل می شود و حتی بچه ها از بازی متنفر می شوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح تولیدکنندگان اسباب بازی آموزشی مورد توجه هستند، بیان کرد: علاوه بر تولیدکنندگان که یکی از ظرفیت های خوب تولید محسوب می شوند، صاحب نظران هم مورد توجه هستند.

بطحایی درباره دوره های آموزشی نیروی انسانی اظهار کرد: بخش عمده آموزش ها حضوری است اما ظرفیت از آموزش از راه دور برای آموزش معلمان استفاده می کنیم و گواهینامه به آنها داده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش یادآوری کرد: طرح را در ۱۰ استان اجرا کردیم و امیدوارم برای سال آینده در مدارس گسترش یابد.

انتهای پیام/

اظهارات بطحایی در افتتاحیه پروژه ملی بازی و یادگیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار