واکنش هادی حجازی‌فر به شهادت مرزبانان سپاه

هادی حجازی‌فر بازیگر سینما با انتشار پستی هادت ۲۷ تن از پاسداران را در حمله تروریستی اخیر زاهدان تسلیت گفت.

واکنش هادی حجازی‌فر به شهادت مرزبانان سپاهبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حمله تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان و پاسداران انقلاب اسلامی شد، هادی حجازی‌فر بازیگر سرشناس سینما با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، شهادت مظلومانه غیورمردان ایران اسلامی را تسلیت گفت.

حجازی‌فر در اینستاگرام نوشت:

نمی توانم به چشم‌ها و ذهن‌های آن همه سرباز که به جاده دوخته شده بود فکر نکنم. به رویاها و امیدهایی که در تنهایی شب و لای آن کجاوه آهنی با جاده یکی می‌شدند . به دست‌ها و آغوش‌هایی که برای عزیزان چشم به راهشان تمرین مهربانی می‌کردند . به مرزبانان‌ گمنامی که باعث شرف و غرور وطن پرستان واقعی هستند . وطن پرستانی که بی هیچ ملاحظه ، سیاسی کاری و یکی به نعل و یکی به میخ زدن ، باورشان را فریاد می‌کنند. برای آنانی که تساهل و تسامح را در هر وادی میخواهند جز مرزهایشان.

در اندوه و خشم‌تان شریکیم و برای تحمل جای خالی این بیست و هفت عزیزمان صبر آرزومندیم هر چند می‌دانم به عنوان پدر ، مادر ، همسر ، فرزند و.. تا ابد این زخم تازه خواهد ماند . عشق داغی است که تا مرگ نیاید نرود.

پ.ن : بزعم من سپاهی ، ارتشی، دانشمند ، پزشک،، ..‌ و حتی هنرمندی که برای مملکت و مردمش زحمت میکشد سرباز وطن است.

واکنش هادی حجازی‌فر به شهادت مرزبانان سپاه +عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار