اجرای عملیات احداث یک مجتمع تفریحی گردشگری

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : عملیات اجرایی احداث یک مجتمع تفریحی گردشگری با مساحت ۸۵ هزار متر مربع در حاشیه سد جامیشان شهرستان سنقر و کلیایی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فهمیه روشن معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سد‌ها برای توسعه گردشگری در استان، گفت : از سال‌های گذشته بحث اجرای طرح‌های گردشگری را در حاشیه سد‌های استان مورد توجه قرار دادیم که امسال با برنامه ریزی‌هایی که از قبل انجام شده، عملیات اجرایی اولین طرح گردشگری را در حاشیه سد جامیشان آغاز کردیم.

وی بابیان اینکه این طرح در مساحت ۸۵ هزار متر مربع احداث می‌شود، گفت : میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح ۵.۵ میلیارد تومان است که از این میزان ۳.۵ میلیارد تومان آورده سرمایه گذار و دو میلیارد تومان نیز از طریق اخذ تسهیلات تامین خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: پروژه‌ای که در حاشیه سد جامیشان درحال اجراست، مشتمل بربخش‌هایی همچون سوییت‌های اقامتی، شهربازی، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز، پیست دوچرخه سواری، جت اسکی، قایقرانی، استخر، آبشار، زیپ لاین، ورزش‌های روباز و ... خواهد بود.

وی در ادامه موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی سریع به جاده اصلی، آب و هوای مطبوع و فضای دلنشین را از جمله امتیازات سد جامیشان برای اجرایی شدن این طرح دانست و گفت: با اتمام این پروژه جمعا برای ۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم خواهیم داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای طرح‌های گردشگری در حاشیه سد‌های استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.