ارائه خدمات بیمه حوادث به مددجویان مازندرانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: ۷۶ هزار و ۶۱۵ خانوار مدجوی زیرپوشش کمیته امداد مازندران از خدمات بیمه حوادث بهره‌مند شدند.

محمد کوچکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۷۶  هزار و ۶۱۵ خانوار مدجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران در ۹ ماه امسال از خدمات بیمه حوادث بهره‌مند شدند.

وی افزود: مسکن و لوازم خانگی مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان در مقابل حوادث و بلایای غیر مترقبه مانند سیل، زلزله، آتش سوزی، طوفان بیمه شده است.

کوچکی با بیان اینکه به ۲۷۲ خانوار مددجوی خسارت دیده از حوادث، ۶۹۵ میلیون تومان از طرف بیمه خسارت پرداخت شد، گفت: بیشترین خسارات پرداخت شده از سوی بیمه مربوط به شهر‌های تنکابن، نوشهر، قائمشهر، بندپی و بابل بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران افزود: مددکاران خانواده پس از اطلاع از وقوع حادثه برای مددجویان تحت حمایت، در اسرع وقت نسبت به بررسی میدانی اقدام و گزارش خسارات وارده را به دفاتر بیمه برای جبران آن ارائه می‌کنند.

کوچکی گفت: به منظور آمادگی بیشتر مددجویان، دوره‌های آموزشی حوادث و بحران در موضوعات سیل، زلزله وآتش سوزی  با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط برای هزار و ۷۵۳ مددجو برگزار شد.

انتهای پیام/ م

بهره مندی ۷۶ هزار مدجو از خدمات بیمه حوادث در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار