پایان رقابت‌های موتور کراس خراسان جنوبی

رئیس ورزش و جوانان طبس گفت:رقابت‌های موتور کراس قهرمانی استان به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: مسابقات قهرمانی موتور کراس مردان استان گرامیداشت دهه فجر به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد.

وی افزود:این دوره از مسابقات در سه کلاس ۶۵ سی سی،۲۵۰سی سی، ۴۵۰ سی سی و پیشکسوتان بیست و ششم بهمن ماه سال جاری به میزبانی باشگاه ورزشی کویران طبس از شهرستان‌های بیرجند، سرایان، طبس، فردوس، قاین و بشرویه برگزار شد.

قدیمی گفت: در این دوره از رقابت‌ها که ۳۰ شرکت کننده حضور داشتند، محمد سینا داشگر، امیر حسین جمال، محمد خانی و محمد حسین رنجبر در کلاس‌های ۶۵ سی سی،۲۵۰، ۴۵۰ سی سی و در کلاس ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان عناوین اول را کسب کردند.

احمدی پیما رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی نیز گفت:مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک ذی دو کای در بخش بانوان با حضور ۱۴ تیم و ۳۰۰ بازیکن و ۷ سبک ذی دو کای کاراته کشور به میزبانی سالن مخابرات شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۳۰۰ ورزشکار بیست و ششم بهمن ماه سال جاری به میزبانی سالن مخابرات بیرجند برگزار شد، ورزشکاران در ۵ رده سنی با یکدیگر پیکار کردند و تیم‌های تهران، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/غ

پایان رقابت های کاراته کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.