آمادگی ۷۰۳ دستگاه ناوگان عمومی خراسان شمالی برای خدمات نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۷۰۳ دستگاه ناوگان عمومی استان با ظرفیت ۱۲ هزار صندلی برای جابه جایی مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

آمادگی ۷۰۳ دستگاه ناوگان عمومی خراسان شمالی برای خدمات نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال برای خدمات نوروزی مسافران در استان ۷۰۳ دستگاه ناوگان عمومی با ظرفیت ۱۲ هزار صندلی برای جابه جایی مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: ناوگان عمومی مسافربری شامل ۱۵۶ دستگاه اتوبوس ، ۲۷۳ دستگاه مینی بوس و ۲۷۴ دستگاه سواری عمومی است.

بدیعی مقدم با اشاره به جدیت بیشتری شرکت‌های مسافربری نسبت به بررسی فنی ناوگان و در صورت وجود ایراد و نقص ، نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند ، گفت: البته اداره کل راهداری خود نسبت به بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی مبادرت دارد و ۳۵ شرکت مسافری استان هم خود مکلف هستند برای خدمات رسانی بهتر، ناوگان خود را به لحاظ فنی بازرسی کنند.

وی افزود: رانندگان پیش از آغاز سفر‌های نوروزی ، برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، موظف به کسب آمادگی‌های لازم و تکمیل مدارک مورد نیاز تمدید کارت هوشمند و دفتر چه ثبت ساعت و . . . خود هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: برای ارتقای ایمنی سفر‌های نوروزی ، گشت‌های محسوس و نامحسوس با همکاری پلیس راه در جاده‌های استان انجام می‌شود.

انتهای پیام / ب

خدمات رسانی ناوگان عمومی خراسان شمالی برای مسافران نوروزی ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.