پیکر شهید علی خادمی در خمینی‌شهر تشییع شد

پیکر شهید علی خادمی از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در خمینی‌شهر تشییع شد.

پیکر شهید علی خادمی در خمینی‌شهر تشییع شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیکر شهید علی خادمی از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان شامگاه شنبه بر روی دستان مردم قوم بختیاری منطقه جوی آباد، مسیری چند کیلومتری با جمعیتی چند هزار نفری از چهارراه شمس خمینی‌شهر به سمت مسجد امیرالمومنین (ع) جوی آباد تشییع شد.

پیکر شهید علی خادم نیز امروز یکشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۰ صبح از شاهین‌شهر به سمت امامزاده سید محمد خمینی‌شهر و در گلزار شهدای این امامزاده خاکسپاری می‌شود.

مراسم وداع با شهیدان ابراهیم براتی و یحیی براتی از شهدای شهر درچه نیز شامگاه گذشته در محله احمدآباد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و امروز یکشنبه ۲۸ بهمن از ساعت ۱۴ بعد از ظهر از میدان امام شهر درچه به سمت گلزار شهدای محله احمدآباد بر روی دستان مردم تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم وداع با شهید حسنعلی ترکیان از دیگر شهدای شهر درچه شب گذشته در مسجد ابوالفضل محله ولاشان با سخنرانی حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی و مداحی جواد حیدر برگزار شد و مراسم تشییع نیز با حضور اقشار مختلف مردم امروز یکشنبه ۲۸ بهمن از ساعت ۱۴ بعد از ظهر از میدان امام شهر درچه به سمت گلزار شهدای محله ولاشان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/م 

 

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت  علی خادمی در خمینی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.