مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

ارائه تسهیلات سربازی به ۹۸ نفر از فرزندان مددجویان استان زنجان

۹۸ نفر از فرزندان ذکور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ۹ ماهه سالجاری از معافیت سربازی، کاهش تعرفه خدمت سربازی و انتقال سربازی به محل سکونت بهره‌مند شده‌اند.

ارائه تسهیلات سربازی به ۹۸ نفر از فرزندان مددجویان استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:یکی از شاخص‌های کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت، مساعدت به منظور ارائه تسهیلات معافیت سربازی فرزندان ذکور مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سال جاری ۹۸ نفر از فرزندان ذکور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زنجان از خدمات تسهیلات نظام‌ وظیفه بهره‌مند شده‌اند، افزود: یکی از اهداف مهم ارائه معافیت سربازی، فراهم آوردن زمینه کمک به معیشت واقتصاد خانواده‌های تحت حمایت است.

صفری با بیان اینکه از ۹۸ مورد خدمات نظام‌وظیفه، ۱۹ مورد معافیت سربازی برای فرزندان ذکور مددجویان انجام‌شده است ادامه داد: ۲۸ نفر از این فرزندان هم از کاهش تعرفه خدمت سربازی و ۵۱ نفراز انتقال سربازی به محل سکونت بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این نهاد برای حمایت از جامعه هدف تلاش می‌کند، افزود: فرزندان خانواده های مددجو پس از معافیت می‌توانند از تسهیلات اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بهره‌مند و در توانمندسازی خانواده خود سهیم باشند.
انتهای پیام/ن
 
 

ارائه تسهیلات سربازی به  فرزندان مددجویان استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.