سهمیه مرغ اختصاصی نداریم همه را میان مردم توزیع می‌کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: سهمیه اختصاصی برای توزیع مرغ میان دستگاه یا سازمانی نداریم و هر چه باشد در بازار عرضه می‌شود.

سعید زرین فر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: هر چه سهمیه توزیع مرغ استان باشد همه را میان مردم توزیع می‌کنیم و سهمیه به جایی، دستگاهی یا فردی اختصاص نمی‌دهیم.

وی تاکید کرد: نظارت‌ها نیز بیشتر خواهد شد تا مشکلی در زمینه تامین کالاها وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با اشاره به فعالیت ۲۰۰ مرغداری در استان بوشهر، افزود: به تازگی مرغداری‌های استان دو میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی داشته‌اند و اسفند مرغ تولیدی آن‌ها به بازار عرضه می‌شود.

زرین فر بیان کرد: میزان تولید مرغ و گوشت قرمز در استان بوشهر بیش از نیاز این استان است، اما با توجه به اینکه توزیع این کالا‌ها شبکه‌ای است باید نیاز استان‌های دیگر را هم تامین کنیم و همین موضوع باعث می‌شود مشکلاتی به وجود آید.

وی گفت: با مرکز کشور هماهنگی شده تا سهمیه نهاده‌های طیور استان افزایش یابد و قرار شده سازمان پشتیبانی دام نیز سهمیه بیشتری از دام‌های وارداتی را به استان بوشهر اختصاص یابد.

انتهای پیام/ک

مرغ‌های بوشهر اسفند وارد بازار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.