معرفی تیم‌های برتر لیگ تکواندو فارس

رقابت‌های تکواندو استان فارس، برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غیاثی رییس هیات تکواندو استان فارس گفت: در پایان لیگ تکواندو استان فارس، تیم‌های هیأت شیراز، کسری بوشهر و باران مرودشت در رده سنی خردسالان عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رده نونهالان، تیم استعداد یابی قهرمان شد و شهید عفیفی پور مرودشت و هیأت شیراز حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در رده نوجوانان این هیأت شیراز بود که بر سکوی قهرمانی ایستاد، پارسیان بوشهر نائب قهرمان شد و صبا شیراز در جای سوم قرار گرفت.

رییس هیات تکواندو استان فارس اظهار داشت: از نظر فنی سطح مسابقات بهتر از گذشته بود و حضور ۶ تیم از بوشهر و یاسوج باعث شد رقابت‌ها در سطح فنی بالاتری برگزار گردد و از طرف دیگر بازیکنان جوان و آینده دار زیادی وارد عرصه مسابقات شدند که این اتفاق خوشایندی می‌باشد.

لیگ تکواندو استان فارس یادواره اسفندیار زین الدینی و عبدالحمید قنواتی در ۳ رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با حضور ۳۳ تیم در هفت هفته به میزبانی شیراز برگزار شد که در پایان به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی و به مربیان، سرپرستان نمونه، داوران و فنی‌ترین بازیکن حکم و مدال اهدا شد.

انتهای پیام/چ

تیم‌های برتر لیگ تکواندو فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار